Metropolitarny krajobraz Warszawy będzie wkrótce urozmaicony o nowy luksusowy obiekt hotelowy – Canopy by Hilton. To część globalnej ekspansji tej prestiżowej marki, która niedawno otworzyła swoje drzwi w takich miastach jak Cannes, Madryt, Londyn czy Paryż. Nowo powstający obiekt, który znajdzie się w sercu stolicy, zostanie wyposażony w 170 pokoi oferujących różnorodne udogodnienia dla gości. Budowa tego nowoczesnego obiektu pochłonie ponad 130 milionów złotych.
Planowane jest, że nowy, lśniący symbol luksusu pod szyldem Canopy by Hilton zostanie otwarty na ulicy Wilczej 50/52 do roku 2025. Reputacja tej renomowanej amerykańskiej marki hotelowej została umocniona poprzez zawarcie umowy franczyzowej z firmą TFG Hotels.
Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes ds. rozwoju w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, wyraził swoje entuzjazm związany z tym projektem, podkreślając potencjał marki lifestyle’owej Canopy by Hilton na europejskim rynku hotelarskim. Zgodnie z jego słowami, nowy hotel w Warszawie dołączy do grona obiektów tej marki, które czerpią inspirację z lokalnych kultur, podobnie jak ich hotele w Reykjaviku, Zagrzebiu i Cannes. Fitzgibbon wyraził również satysfakcję z współpracy z TFG Hotels i niecierpliwość na przyjęcie pierwszych gości.