Uniqlo, renomowany producent odzieży z Japonii, ogłosił plany uruchomienia swojego pierwszego stałego punktu sprzedażowego na polskim rynku. Nowo zapowiadany obiekt handlowy ma rozpocząć swoją działalność na terenie Warszawy już jesienią 2024 roku. Wyniki badań pozwoliły firmie wybrać dogodną lokalizację dla nowego salonu sprzedażowego w jednej z warszawskich galerii handlowych.
Uniqlo zadebiutowało w Polsce we wrześniu 2022 roku, kiedy to otworzyło sklep typu pop-up store na terenie pasażu handlowego Wars Sawa Junior, przy ulicy Marszałkowskiej, w stolicy kraju. Ta tymczasowa placówka miała przede wszystkim na celu przeprowadzenie badań rynkowych oraz ocenę potencjału sprzedażowego marki na polskim rynku. Jak się okazało, efekty były znacznie lepsze niż oczekiwano – niemal dwa lata po wkroczeniu na polski rynek, Uniqlo ogłasza realizację kolejnego projektu.
Taku Morikawa, CEO Uniqlo Europe, z entuzjazmem komentuje rozwój marki na polskim rynku: ,,Kolejny krok UNIQLO w Polsce łączy się z naszą ogromną ekscytacją, a także możliwością zaoferowania naszych uniwersalnych, codziennych niezbędników jeszcze większej ilości osób w Warszawie i nie tylko. Sukces sklepu pop-up UNIQLO Wars Sawa Junior pokazał jak świetnie Polacy przyjęli filozofię LifeWear marki – inspirowaną japońskimi wartościami jakości, trwałości oraz minimalizmu. Ogromnym zaszczytem jest dla mnie otwarcie pierwszego stałego sklepu w mieście z tak bogatą historią oraz kulturą. Do zobaczenia wkrótce”.