Na trasie pomiędzy Warszawa Zachodnia a Grodziskiem Mazowieckim, obejmującej linię kolejową nr 447 oraz trasę Warszawa-Katowice, zainstalowano nową konstrukcję nośną wiaduktu drogowego. Ta 72-metrowa budowla została umiejscowiona nad torami kolejowymi na skrzyżowaniu ulic Grunwaldzkiej i Broniewskiego w Pruszkowie.
Dzięki tej nowej przeprawie, która została zaprojektowana jako skrzyżowanie bezkolizyjne, poprawi się zarówno bezpieczeństwo podróżujących, jak i płynność przepływu zarówno komunikacji kolejowej, jak i drogowej. To innowacyjne rozwiązanie znacznie poprawi otoczenie transportowe w tym strategicznie ważnym rejonie.
Konstrukcja wiaduktu, o masie 80 ton, została umieszczona na czterech filarach przez wykonawcę podczas nocnych przerw w ruchu pociągów. Proces ten, który obejmował ustawianie dźwigarów na przygotowane podpory i przyczółki, rozciągnął się na dwa nocne okresy. Zespół PKP PLK, odpowiedzialny za ten projekt, teraz skupi się na pracach betoniarskich związanych z wykonaniem płyty nośnej wiaduktu.