Shein, popularna marka odzieżowa z Chin, zdecydowała się na wyjątkowy krok – otworzyła swój pierwszy tymczasowy punkt sprzedaży w Polsce. Wybraną lokalizacją dla tego nietypowego sklepu stała się Galeria Młociny w stolicy kraju, Warszawie. To miejsce przez pięć dni, od 17 maja do 22 maja, stało się prawdziwym rajem dla fanów tej marki, gdzie mogli zrobić zakupy i poczuć atmosferę stacjonarnego sklepu Shein.
Chociaż okres działania sklepu był krótki, to jednak udało mu się przyciągnąć liczne tłumy klientów. Pop-up store Shein zanotował imponującą liczbę ponad 14 tysięcy odwiedzających w ciągu zaledwie kilku dni. Taki wynik przekroczył wszelkie oczekiwania zarządu marki i dodatkowo zmotywował do dalszych działań.
Zadowolona z sukcesu swojego pierwszego pop-up store w Polsce firma Shein, już zapowiedziała kontynuację tego projektu. Plany obejmują otwarcie kolejnych tymczasowych sklepów w różnych miastach w całym kraju.
Marion Bouchut, dyrektor komunikacji na rynek europejski w Shein, podkreśliła wagę odniesionego sukcesu i zobowiązania, jakie na nich ciążą. Zadeklarowała, że sympatia Polaków do marki motywuje ich do dalszego rozwijania się na polskim rynku. Wyraziła też nadzieję, że produkty oferowane przez Shein spełnią oczekiwania polskich konsumentów.