Premiera pierwszego stałego sklepu sieci Uniqlo w stolicy Polski i wiele niespodzianek dla klientów

Pod koniec września, dokładnie 26-go dnia miesiąca o godzinie 10:00, warszawiacy będą mieli okazję uczestniczyć w otwarciu pierwszego stałego sklepu popularnej japońskiej sieci odzieżowej Uniqlo. To wydarzenie będzie jednocześnie inauguracją działalności marki na stałe w Polsce. Przed jego oficjalnym otwarciem, mieliśmy okazję zobaczyć co nowego przygotowała dla swoich klientów ta znana azjatycka marka. Oprócz ciekawych nowości, klienci mogą spodziewać się atrakcyjnych promocji związanych z otwarciem. Przyjrzyjmy się bliżej temu, które produkty cieszą się największym zainteresowaniem wśród polskich konsumentów.

W momencie, gdy pierwszy sklep Uniqlo został otwarty w Polsce jako pop-up store (sklep tymczasowy lub oferujący ograniczony asortyment), informowaliśmy, że lokal został wynajęty na okres jednego roku. Po niemal dwóch latach od tego wydarzenia, firma otwiera swój drugi, ale tym razem stały sklep w Warszawie. Na przestrzeni aż 1300 metrów kwadratowych klienci znajdą pełną gamę produktów – odzież męską, damską, dziecięcą oraz niemowlęcą. To aż o 50% więcej powierzchni niż oferował sklep przy ulicy Marszałkowskiej. Wewnątrz sklepu panuje wyjątkowo przyjazna atmosfera. Jest nawet kącik do odpoczynku, gdzie można spokojnie usiąść, poczytać książkę czy po prostu popatrzeć na znajdujący się przed centrum handlowym plac.

Szczególnie interesująca wydaje się nowa strefa “custom”, w której klienci będą mogli tworzyć własne, spersonalizowane ubrania czy też torby z materiału. Wykorzystując dostępne w strefie UT tablety, będzie można dodać napisy, nadruki i inne personalizacje. Ciekawostką jest fakt, że wśród dostępnych wzorów znajdzie się jeden zaprojektowany specjalnie dla Warszawy. Projekt ten, dostępny wyłącznie w stolicy Polski, jest dziełem Bartosza Mamaka i nawiązuje do tradycji polskiej szkoły plakatu. Wspomnieć również warto o współpracy marki z kultowymi warszawskimi lokalami: Happa to Mame i Vegan Ramen Shop.

Na koniec warto wspomnieć o wyjątkowej niespodziance, jaką Uniqlo przygotowało na dzień otwarcia sklepu. Tego dnia odbędzie się konkurs, a główną nagrodą będzie dwuosobowa wycieczka do Japonii.